Ny blogg

Nu driver jag en hästblogg med Viktoria och Madde. Jag kommer fortsätta lägga in bilder här när jag har tagit många och så.

www.ryttartrion.webblogg.se
www.ryttartrion.webblogg.se
www.ryttartrion.webblogg.se
www.ryttartrion.webblogg.se
www.ryttartrion.webblogg.se
www.ryttartrion.webblogg.se
www.ryttartrion.webblogg.se


20110422











































Detta är en fotoblogg som innehåller foton jag fotograferat.
Tänk på att det är mycket fånigt att kopiera bilder och säga/skriva att du tagit dom. Det är dock helt ok att kopiera en bild och lägga in på din blogg/annan hemsida om du skriver att jag tagit den.

20110419

































Detta är en fotoblogg som innehåller foton jag fotograferat.
Tänk på att det är mycket fånigt att kopiera bilder och säga/skriva att du tagit dom. Det är dock helt ok att kopiera en bild och lägga in på din blogg/annan hemsida om du skriver att jag tagit den.

Fråga

Vad ska jag lägga upp för foton? Har massor av foton från tävlingar, ridturer, promenader osv osv.

Svar

Är typ soldis din Häst ? eller aså typ rider du hon typ jämt ?

Svar:
Soldis är min ''medryttarhäst'' och jag rider henne på onsdagar och lördagar. Ibland en eller fler extra dagar, som på högtider eller något.


20110416

Idag har Linnea, 7 år, fotat när jag lekte lite med Soldis i paddocken.

































Detta är en fotoblogg som innehåller foton jag fotograferat.
Tänk på att det är mycket fånigt att kopiera bilder och säga/skriva att du tagit dom. Det är dock helt ok att kopiera en bild och lägga in på din blogg/annan hemsida om du skriver att jag tagit den.

2010











Detta är en fotoblogg som innehåller foton jag fotograferat.
Tänk på att det är mycket fånigt att kopiera bilder och säga/skriva att du tagit dom. Det är dock helt ok att kopiera en bild och lägga in på din blogg/annan hemsida om du skriver att jag tagit den

20110409















Detta är en fotoblogg som innehåller foton jag fotograferat.
Tänk på att det är mycket fånigt att kopiera bilder och säga/skriva att du tagit dom. Det är dock helt ok att kopiera en bild och lägga in på din blogg/annan hemsida om du skriver att jag tagit den.

RSS 2.0